فروش عمده ظروف چوبی به صورت تخصصی توسط تولیدی کهن پیکره در ایران انجام می‌شود، که به عنوان بزرگترین تولید کننده ظروف چوبی با 30 نفر پرسنل و بیش از 20 سال سابقه در ایران فعالیت میکند. فروش عمده انواع سینی، اردور خوری، میوه خوری، لیوان کوکسا، شیرینی خوری، قندان، پیش دستی چوبی با قیمت پایین تر و با بهترین کیفیت در دسترس همکاران فعال حوزه چوب قرار میگیرد.

فروش عمده ظروف چوبی
فروشگاه ظروف چوبی

نکات مهم خرید ظروف چوبی

با وجود اینکه محصولات چوبی به نسبت به انواع ظروف با جنس های دیگر مثل شیشه، سرامیک و … مقاومت بیشتری دارند و به راحتی شکسته نمیشوند اما نکات مهمی وجود دارد که هنگام خرید این ظروف باید به آن دقت کرد.

یک از این نکات رنگ بندی ظروف است که در هنگام خرید مشتریان به هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین معیار مهمی برای آنها به شمار میرود و عمدتا ظروف چوبی دو رنگ را ترجیح میدهد. بر اساس این نکته انتخاب چوب مناسب برای ساخت ظروف اهمیت دو چندان پیدا میکند. چوب گردو و چوب اوجا ملچ بهترین نوع چوب ها از این لحاظ هستند.

نکته دیگر ترک برداشتن چوب است که در این مورد نکته حائظ اهمیت دقت به خشک بودن چوب ها است چرا که ترک خوردن چوب در اثر خیس بودن چوب ها و خشک شدن آنها اتفاق می افتد.

پخش عمده ظروف چوبی

محصولات تولیدی کهن پیکره را میتوان به دسته بندی های زیر تقسیم کرد.

  • سینی چوبی
  • اردور خوری چوبی
  • میوه خوری چوبی
  • لیوان کوکسا چوبی
  • شیرینی خوری چوبی
  • قندان چوبی
  • پیش دستی چوبی
  • آجیل خوری و شکلات خوری چوبی
  • ظروف خراطی
قندان چوبی
عمده فروشی ظروف چوبی

چرا کهن پیکره را انتخاب کنیم؟

حتما تا اینجا متوجه شده اید که محصولات چوبی می‌تواند دنیای کسب و کار شما را متحول کند. اما نکته‌ مهم این است که باید خرید عمده ظروف چوبی را از یک منبع معتبر انجام دهید. کهن پیکره با چندین سال سابقه در زمینه خرید و فروش ظروف چوبی می‌تواند یک انتخاب مطمئن برای شما باشد. حتما برایتان سوال است که مزایای خرید عمده از کهن پیکره چیست. در ادامه دلیل انتخاب این فروشگاه را مرور می‌کنیم.

تنوع محصولات

کهن پیکره همواره در تلاش است تا جدیدترین و بهترین مدل های ظروف را در دسته بندی های متفاوت به شما ارائه دهد. بنابراین شما می‌توانید انواع دسته بندی ظروف چوبی که در ادامه اشاره میشود را از کهن پیکره به صورت عمده خریداری کنید. همچنین نکته تمایز ما نسبت به دیگر افراد در حوزه چوب، نوآوری و خلق ایده ها و مدل های جدید است.

قیمت رقابتی در بازار

همان‌طور که گفتیم کهن پیکره با بیش از 30 نفر پرسنل بزرگترین تولید کننده ظروف چوبی در ایران است، بنابراین قیمت همکاری بسیار مناسب‌تر از سایر عمده‌فروشان خواهد بود. کهن پیکره همیشه تلاش می‌کند تا بتواند محصولات خود را با بهترین قیمت به شما ارائه کند. بنابراین اگر به خرید عمده ظروف چوبی فکر می‌کنید، بهتر است این فرصت را از دست ندهید و همکاری جذاب و بر پایه اعتمادی داشته باشید.

شرایط همکاری عالی

باید بدانید که فروش عمده ظروف چوبی در تولیدی ما با بهترین شرایط انجام می‌شود. شما می‌توانید همکاری با این فروشگاه را با شرایط مناسب انجام دهید. ما همواره در تلاشیم تا یک فرآیند همکاری برد-برد ایجاد شود تا هم شما بتوانید سوددهی مناسبی داشته باشید و هم به مشتریان ثابت کهن پیکره تبدیل شوید.

امکان تامین سفارشی

یکی از جذاب ترین مزایای کهن پیکره این است که امکان تامین به صورت سفارشی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده است. شما می‌توانیم کالاهای مد نظر خود را به‌صورت عمده به ما سفارش دهید و آن‌ها را با بهترین شرایط و کمترین دردسر دریافت کنید. 

تحویل سریع

کهن پیکره همواره در تلاش است تا موجودی خود را کامل نگه دارد. این کار باعث می‌شود تا ارتباط طولانی مدت و بر پایه اعتماد بین ما و همکاران شکل بگیرد. ما همیشه در تلاش هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل موجودی کالاهای مورد نیاز و به خصوص کالاهای پرطرفدار را تامین کنیم. فرآیند همکاری با ما ساده است و پردازش کالا ها و سفارش ها، ارسال و نیز تحویل آنها بدون مشکل انجام خواهد شد.

تولیدی ظروف چوبی

خط تولید شرکت کهن پیکره بخش های مختلفی را شامل میشود که مراحل برش چوب، کنده کاری، پرداخت کاری و روغن کاری ظروف را برعهده دارد. با توجه به سبقه بیش از 20 ساله تولیدی ما در این حوزه اطمینان حاصل کنید که بهترین کیفیت ظروف در تیراژ بالا را دریافت خواهید کرد. تلاش ما همواره این بوده است که نیاز همکاران خود را برای محصولات خود را به سرعت تامین کنیم.

عمده فروشی ظروف چوبی

میتوان گفت چند سالی است که ظروف چوبی در بازار محصولات ایران به عنوان ظروفی شیک و خاص جا باز کرده اند و مردم و مشتریان این حوزه نیز علاقه خود را به این کالا ها نشان داده اند. چرا که در کل محصولات چوبی به دلیل حس خوب طبیعت و در کل حس متفاوت و گرم نسبت به دیگر انواع ظروف، بسیار فروش بهتر و بیشتری داشته اند. از این رو فروش تک و عمده این نوع ظروف روز به روز در حال افزایش و گسترش در کل بازار های ایران است.

گارانتی محصولات کهن پیکره

معتقدیم خرید عمده ظروف چوبی، نیاز به اعتماد متقابل بین خریدار و فروشنده است، ما از این موضوع آگاهیم و مهمترین هدف ما جلب رضایت خریداران است، از این هر کالا و محصولی که مورد رضایت مشتریان نباشد تعویض یا مرجوع میکنیم. چرا که ضمانت و گارانتی محصولات یکی از مهمترین دغدغه ها در هنگام خرید به شمار میرود.

آدرس مجموعه: استان گلستان، شهرستان بندرترکمن، خیابان استقلال 28، تولیدی بهزادفر

تلفن تماس: 09378746664